محمدرضا منصوریان: در فاصله 10 روز تا شروع رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در کشور دومنیکن علی پاکیزه جم مربی تیم ملی وزنه برداری از آمادگی ملی‌پوشان کشورمان خبر داد.

وی با اعلام این که اکثریت وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی در شرایط آمادگی کامل قرار دارند اظهار داشت: در این فاصله کوتاه تا شروع مسابقات برنامه های ویژه ای را برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم که مطمئناً برای افزایش آمادگی آنها بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به این که خوشبختانه مشکلات روحی حسین رضازاده برطرف شده گفت: رضازاده در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی بسر می برد و از شانس فراوانی برای تکرار مقام قهرمانی خود در جهان برخوردار است.پاکیزه جم وضعیت آمادگی شاهین نصیری نیا را هم مطلوب توصیف کرده و افزود: نصیری نیا در آخرین رکوردگیری تیم ملی از همه بهتر بود.

برخواه : هدفم کسب مدال در دوحه است

محمدحسین برخواه دارنده مدال برنز جهان که قرار است در مسابقه های جهانی دومنیکن در یک وزن بالاتر در وزن 85 کیلوگرم وزنه بزند می گوید: در چند روز اخیر تمریناتم خوب بوده و به رکوردهای نسبتاً خوبی هم رسیده ام. فکر می کنم در مسابقه های جهانی رکوردهای قابل قبولی داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه در رقابت های دومنیکن از شانس کمی برای کسب مدال برخوردار هستم افزود: هدف اصلی ام در سال جاری کسب مدال از بازی های آسیایی دوحه است.

کد خبر 4321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز